-
Gratis transport
-
24/7 beveiliging
-
Laagste prijs
-
Huren vanaf één week
-
Gratis transport
-
24/7 beveiliging
-
Laagste prijs
-
Huren vanaf één week
Reageert de reader niet op uw ‘my ALLSAFE app’?
*For English, see below.
Reageert de reader niet op uw ‘my ALLSAFE app’?
Controleer dan het volgende:
- Weet u zeker dat u gerechtigd bent om deze reader te bedienen?
- Is de afstand tussen uw telefoon en de reader minder dan een halve meter? Zo niet, breng uw telefoon dichter bij de reader.
- Staat uw bluetooth aan? Zo niet, schakel deze in.
- Staat uw locatievoorziening aan? Zo niet, schakel deze in.
Reageert de reader nog niet?
- Herstart uw telefoon en open de app opnieuw. Zorg er daarbij voor dat uw bluetooth en locatievoorziening nog steeds aan staan.
Lukt het nog steeds niet?
- Vraag onze collega op de vestiging om hulp.
- Buiten kantoortijden en alleen in geval van nood kunt u bellen met het noodnummer: 088-2557255.
Is the reader not responding to your ‘my ALLSAFE app’?
Check the following:
- Are you sure you are authorized to operate this reader?
- Is the distance between your phone and the reader less than half a meter? If not, bring your phone closer to the reader.
- Is your bluetooth turned on? If not, enable this.
- Is your location service turned on? If not, enable this.
Is the reader still not responding?
- Restart your phone and open the app again. Make sure that your bluetooth and location services are still on.
Still not working?
- Ask our colleague at your location for help.
- Outside office hours and only in case of an emergency, you can call the emergency number: 088-2557255.