• Uniek alarm per unit
  • Laagste prijs garantie/­meeste service
  • Gratis transport

Wim Wijnholds

Review geplaatst op 19-07-2013
  • Beoordeeld met:

We zijn zeer correct geholpen ook nadat we elders eerst hadden gecheckt op prijs en service etc. Konden vrij eenvoudig tot een redelijke prijs komen en uitleg hoe e.e.a. werkt was ook goed. Nu een opmerking die mij toch enigszins verbaasde: s' avonds bij het brengen van onze spullen kon ik het nummer van de opslagruimte niet vinden. Boxnummers was in de 7000 serie. Bij het zoeken kon ik de logica van de nummering niet ontdekken. Na even zoeken op 1e en 2e laag zonder resultaat naar 3e laag gegaan maar dat was nog helemaal leeg. Vervolgens het nummer gebeld van AllSafe en de persoon was zeer bereidvaardig te helpen. Maar op mijn vraag of hij dan een plattegrond had met daarop de nummering zodat ik kon aangeven 'wij staan bij die liftruimte en hoe moet ik nu lopen om bij onze opslagruimte te komen' waardoor hij op zijn beurt ons verder kon helpen, was zijn reactie nee meneer ik heb geen plattegrond en ik kan u niet helpen. Di heeft mij zeer verbaasd en misschien zijn er redenen van veiligheid o.i.d. die dit verhinderen maar als iemand klem zit en niet weet waar hij naar toe moet in de doolhof van gangen etc zou dit zeer aanbevelingswaardig zijn als iemand via de telefoon een persoon kan helpen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik zelf was vergeten om te vragen naar welke verdieping wij dan vanuit de liftruimte (lossen) naar toe moesten. Maar ook buiten dat lijkt het mij zeer handig ook voor jullie zelf om een duidelijke plattegrond met nummering te hebben. Verder geen opmerkingen. Veel succes met jullie onderneming