Gratis transport

24/7 beveiliging

Laagste prijs

Huren vanaf één week

Gratis transport

24/7 beveiliging

Laagste prijs

Huren vanaf één week

Voor inschrijving bij de KvK

Zakelijk vestigingsadres

Zakelijk vestigingsadres

Werk je vanaf een privéadres? En kun je niet wachten om werk en privé beter te scheiden? Bijvoorbeeld omdat je een webshop hebt en niet wilt dat er klanten aan de deur komen. Een vestigingsadres met inschrijving bij de KvK* bij ALLSAFE is dé oplossing. Zeker als je ook gebruik wilt maken van een opslagruimte voor jouw handelswaar, gereedschap, webshopvoorraad, materialen of archief. Bij ALLSAFE ben je het voordeligst en makkelijkst uit.

Door unieke afspraken tussen ALLSAFE met de KvK is het voor ondernemers mogelijk om bij ALLSAFE een zakelijk postadres te huren die je kunt gebruiken voor inschrijving bij de KvK. Je huurt een postbus in combinatie met een opslagruimte (vanaf 6m3) die je kunt gebruiken voor jouw materialen, voorraad of bijv. archief. Daarnaast kun je ook gebruik maken van onze Goederenontvangst en Pakketverzending, waarmee je veel tijd bespaart. Je hoeft immers niet aanwezig te zijn om goederen te ontvangen of voor elk pakket naar het postkantoor te gaan wanneer je pakketten wilt verzenden. Onze vestigingsmanager neemt deze in ontvangst en plaatst deze in jouw eigen unit. Zoals je ziet, biedt ALLSAFE jou niet alleen de kans om jouw onderneming op ons adres te vestigen, maar ook tijd te besparen.

DE VOORDELEN VAN ZAKELIJK VESTIGINGSADRES

✔ Mogelijk om jouw bedrijf te vestigen op onze adressen op toplocaties
✔ Servicedesk tijdens kantooruren bereikbaar voor o.a. het in ontvangst nemen van aangetekende brieven en pakketten
✔ Desgewenst sturen we post en pakketten door naar een ander adres
✔ Géén inschrijfgeld of andere administratieve kosten
✔ Minimale huurperiode is 6 maanden, daarna per maand opzegbaar (elders minimaal 1 jaar, per jaar opzegbaar)

Altijd in de buurt

Of je nu op zoek bent naar een zakelijk vestigingsadres in Amsterdam Centrum, Amersfoort, Den Bosch, Den Haag Zuid, Leiderdorp of misschien wel Roosendaal, met vestigingen door heel Nederland zitten wij echt altijd bij jou in de buurt! Écht, van Leeuwarden tot Enschede tot Rotterdam. Bekijk al onze vestigingen.

Contact

Vraag vandaag nog een offerte aan voor een zakelijk vestigingsadres. Je ontvangt snel een voordelig aanbod op maat. Vragen of persoonlijke hulp bij het aanvragen van een zakelijk vestigingsadres? Bel gratis 0800-2557233 of kom langs op een vestiging bij jou in de buurt. Wij verwelkomen je graag. Wil je liever dat wij terugbellen? Kies Bel mij terug en wij nemen contact met jou op.

*Conform de regels van de KvK. De KvK zal na overlegging van de huurovereenkomst de uiteindelijke goedkeuring verlenen. Als je twijfelt of je in aanmerking komt voor deze regeling, informeer dan bij jouw KvK vestiging.

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe werkt een zakelijk vestigingsadres?

Om gebruik te maken van de postbus + KvK-inschrijving (vestigingsadres) dien je naast het huren van de postbus ook een opslagruimte van minimaal 6m³ te huren.

Voor het huren van een postbus hebben wij een adres nodig waarop jij ingeschreven staat bij de gemeente. Het postadres is dus niet te gebruiken als inschrijfadres bij de GBA.

Om een onderneming succesvol op één van onze adressen in te schrijven dien je aannemelijk te maken dat de duurzame bedrijfsuitoefening daadwerkelijk bij ALLSAFE plaatstvindt. Dit dien je als inschrijver bij de KvK aan te tonen. Als je bijvoorbeeld je webshopvoorraad bij ALLSAFE opslaat, is dit een vorm van duurzame bedrijfsuitoefening. Neem voor meer informatie hierover contact op met de KvK.

Wat is de minimale huurtermijn?

De minimale huurtermijn is 6 maanden. Daarna is het vestigingsadres per maand opzegbaar.

Hoe werkt goederenontvangst?

Op het moment dat je een postbus bij ALLSAFE huurt en er komt een poststuk voor je binnen. Stopt de vestigingsmanager dit poststuk in jouw postbus. En stuurt een berichtje dat er post voor je is en van wie. Jouw persoonlijke postbus is dagelijks toegankelijk van 06:00 tot 23:00 uur. Desgewenst sturen we de post zelfs door naar bijv. je huisadres.

Onze vestigingmanager kan óók pakketen of zelfs pallets voor je in ontvangst nemen. En in jouw opslagunit plaatsen. De kosten voor een pakket bedragen dan € 2,50 en een pallet € 5,00. Je kunt zelf bepalen wanneer je het pakket of de pallet uit je opslagunit haalt.

Hoeveel ruimte heb ik nodig?

Bereken zelf eenvoudig in 1 minuut je benodigde opslagruimte