• Gratis transport

    Gratis transport

  • 24/7 beveiliging

    24/7 beveiliging

  • Laagste prijs

    Laagste prijs

  • Huren vanaf één week

    Huren vanaf één week

  • Gratis transport

    Gratis transport

  • 24/7 beveiliging

    24/7 beveiliging

  • Laagste prijs

    Laagste prijs

  • Huren vanaf één week

    Huren vanaf één week

In een paar klikken toegang tot je opslagruimte

My ALLSAFE app

Op een aantal van onze vestigingen hebben onze huurders toegang tot het pand via de My ALLSAFE app. Met de My ALLSAFE app heb je in een paar klikken toegang tot je opslagruimte bij ALLSAFE. Ultraveilig én makkelijk. Bij het tekenen van de huurovereenkomst ontvang je alle benodigde verificatiecodes om de app te kunnen gebruiken en laten onze collega’s de werking zien.

Hieronder kan je alvast ter voorbereiding de video bekijken met hierin de werking van de app. We zien je graag op de vestiging verschijnen!

Download hier de app voor iPhone
Download hier de app voor Android telefoons

Hoeveel ruimte heb ik nodig?

Bereken zelf eenvoudig in 1 minuut je benodigde opslagruimte

Veelgestelde Vragen

Welke vestigingen maken gebruik van de My ALLSAFE App?
  • Alkmaar
  • Assen
  • Bergen op Zoom
  • Hengelo
  • Leeuwarden
  • Middelburg
  • Oegstgeest
  • Purmerend
  • Nieuwegein
  • Weesp
Ontvang je geen toegangscode in de My ALLSAFE App?

Dit kan liggen aan de volgende factoren:

  • Wanneer je geen gebruik maakt van de laatste versie van de My ALLSAFE app, update de app dan naar de laatste versie. Als het goed is ontvang je nu wel een toegangscode.
  • Zorg ervoor dat je 4G verbinding hebt. Wanneer je geen verbinding hebt zet 4G aan of zoek een plek waar 4G bereik is. Als het goed is ontvang je nu wel een toegangscode.
  • Controleer of er een storing is bij jouw telefoonprovider. Controleer hiervoor allestoringen.nl. Wanneer er een storing is houdt deze website in de gaten tot de storing is verholpen.

Wanneer je nog steeds geen code kan ontvangen, neem dan contact op met jouw ALLSAFE Vestiging.

Waarom kan ik de app niet op mijn telefoon installeren?

Controleer of je telefoon voldoet aan de minimale systeemvereisten:

  • Android vanaf 6.0
  • iOS vanaf 12.2.

Lukt het alsnog niet, dan kan je het beste tijdens openingstijden van de vestiging waar je huurt langskomen. Dan helpen onze vestigingscollega’s je graag met het installeren.

Ik wordt uitgelogd uit de My ALLSAFE App, wat nu?

Dit ligt niet aan jou, dit is een tijdelijke error. Log opnieuw in met de code die je eerder per sms hebt ontvangen bij het tekenen van je huurcontract.

Lukt het alsnog niet, kom dan even langs tijdens openingstijden van je vestiging zodat onze collega’s mee kunnen kijken.

Ik heb mijn toegangscode ingevuld, waarom ontvang ik geen verificatiecode?

Controleer of je telefoon bereik heeft. Klik vervolgens op “Verstuur nieuwe verificatiecode” of ga terug en voer opnieuw je toegangscode in, om de verificatiecode te ontvangen.
De toegangscode heb je eerder per sms ontvangen tijdens het tekenen van je contract.

Lukt het alsnog niet, kom dan even langs tijdens openingstijden van je vestiging zodat onze collega’s mee kunnen kijken.

Hoezo blijft het bluetooth icoon in de app rood of wordt deze geel bij het indrukken?

Zorg ervoor dat je bluetooth en locatie voorzieningen staan ingeschakeld (via instellingen op je telefoon). Druk meermaals op het bluetooth icoon bij verschillende afstanden tot de reader. Als dit niet werkt, verwijder dan de app van je telefoon en installeer deze opnieuw.
De toegangscode heb je eerder van ons ontvangen via een sms tijdens het tekenen van je contract.

Lukt het alsnog niet, kom dan even langs tijdens openingstijden van je vestiging zodat onze collega’s mee kunnen kijken.

Het bluetooth icoon in de app wordt groen, de reader ook, maar er gebeurt niks. Wat nu?

Meld je af van de My ALLSAFE app, log opnieuw in met de code die je eerder per sms hebt ontvangen (tijdens tekenen van contract) en probeer het opnieuw. Druk meermaals op het bluetooth icoon bij verschillende afstanden tot de reader. Als dit niet werkt, verwijder dan de app van je telefoon en installeer deze opnieuw.

Lukt het alsnog niet, kom dan even langs tijdens openingstijden van je vestiging zodat onze collega’s mee kunnen kijken.

 

Hoezo wordt mijn APPLE PAY geactiveerd als ik op het bluetooth icoon druk?

Zorg dat je voldoende afstand houdt met je telefoon van de reader. Dan moet het niet meer voorkomen!